مشارکت ۴۷.۴ درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات ۱۴۰۲ براساس آمار ثبت احوال اعمال قانون ۲۱۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | مصدومیت ۷۰ نفر درتصادفات رانندگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) خراسان رضوی دارنده رتبه هشتم ولادت در کشور در سال ۱۴۰۲ | مشهد رتبه یازدهم ولادت در استان پایین‌بودن تستوسترون چگونه بر سلامت قلب اثر می‌گذارد؟ هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در مشهد آغاز شد کتاب‌هایی که می‌توانند سمی باشند | چیزی که درباره کتاب‌ها نمی‌دانید درباره آسم و عوامل ایجادکننده آن شهروندان همچنان از کمبود‌ها و توزیع نامناسب شیرخشک گلایه دارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | کاهش دما و بارش باران در اواخر هفته (١٨ اردیبهشت ١۴٠٣) مشهد، میزبان جشنواره ملی بانوان امدادگر و کارآفرین | تشکیل ۸ هزار هسته کارآفرینی در جمعیت هلال‌احمر کشور افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ۱۴۰۳| معوقات حقوق و مستمری بازنشستگان خردادماه واریز می‌شود ماجرای مردی که همسرش را خفه کرد حداقل مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟ +جزئیات ابلاغیه نمایندگان کارگری: میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم و حق کارگران یک دستمزد عادلانه است انگیزه قتل مرد جوان در پاتوق اجاره‌ای در مشهد فاش شد + عکس جزئیات جدید از همسان‌سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته | رتبه‌بندی معلمان چه زمانی به پایان می‌رسد؟ عوامل ژنتیکی تأثیر بسزایی بر ابتلا به سرطان تخمدان دارد عرضه و فروش انواع دارو، شیرخشک، مکمل‌های ورزشی و تغذیه‌ای خارج از داروخانه ممنوع است
سرخط خبرها

متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد دستگیر شد (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۳۲۴۸
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
  • ۱
متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد دستگیر شد (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش و پیگیری ماموران کلانتری" میرزا کوچک خان" متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در شهر مشهد به دام افتاد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمد نگهبان گفت: ماموران کلانتری میرزا کوچک خان هنگام گشت زنی در محدوده بلوار مفتح جوانی سیاهپوش را که با مشاهده خودروی پلیس سعی در مخفی کردن خود در میان خودرو‌های پارک شده در حاشیه خیابان را داشت، مشاهده کرده و بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: مظنون به سرقت به محض نزدیک شدن خودرو پلیس پا به فرار گذاشت که با سرعت عمل ماموران انتظامی پس از طی مسافتی کوتاه دستگیر و در بازرسی از محل ۲ دستگاه کامپیوتر خودرو مسروقه کشف شد.

سردار نگهبان تصریح کرد: همزمان با انتقال متهم به کلانتری با توجه به گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو، ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاهش تعداد زیادی قطعات و محتویات داخل خودرو شامل؛ ۳ عدد باتری، ۲ عدد ضبط و پخش، ۴ عدد جک، ۲ جفت باند و تعدادی کیف حاوی مدارک خودرو را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: متهم ۲۴ ساله که ۴ فقره سرقت در پرونده اش دارد، در بازجویی‌های علمی پلیس و مواجهه با تعدادی از تصاویر به‌دست آمده از دوربین‌های مداربسته به ۵۰ فقره سرقت شبانه در محدوده بلوار مفتح، وحید، میرزاکوچک خان، گاز، رسالت، طبرسی، وحدت و مصلی و فروش اموال مسروقه به چند مالخر اعتراف کرد. 

سردار نگهبان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری افراد مالخر خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عادل
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
0
0
اگر تعداد دوربین های مدار بسته بیشتر شود و نظارت ها بیشتر باشد و از اعلائم هشدار دهنده استفاده کنند یک فرد سارق کمتر می تواند موفق شود و کاهش چشم گیری خواهد داشت سرقت ها و باید به شدت با سارقان و زورگیران برخورد کنند و سنگین ترین حکم ها رو بدهند و بر خورد کنند الهی آمین ??
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->